Fortrydelsesret

Fortrydelsesret Politik

Gælder kun for produkter der er købt online.

Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.

>English: Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

>English: To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Flere typer varer er fritaget for at blive returneret. Letfordærvelige varer såsom mad, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intim- eller hygiejneartikler, farlige materialer eller brændbare væsker eller gasser.

>English: Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gasses.

Yderligere ikke-returnerbare varer: | Additional non-returnable items:

  • Gavekort | Gift cards

  • Softwareprodukter, der kan downloades | Downloadable software products

  • Nogle sundheds- og personlig plejeartikler | Some health and personal care items

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.

>English: To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.

>English: Please do not send your purchase back to the manufacturer.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis tilbagebetaling:

>English: There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Bog med tydelige brugsspor | Book with obvious signs of use

  • CD, DVD, VHS-bånd, software, videospil, kassettebånd eller vinyl plader, der er blevet åbnet. | CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.

  • Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl. | Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.

  • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering | Any item that is returned more than 30 days after delivery

  •  

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget den returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

>English: Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

>English: If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger | Late or missing refunds

Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

>English: If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.

>English: Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Kontakt derefter din bank. Der går ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

>English: Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på {hello@wenex.dk}.

>English: If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {hello@wenex.dk}.

Udsalgsvarer | Sale items

Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.

>English: Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte den til den samme vare, skal du sende os en e-mail på {hello@wenex.dk} og sende din vare til: {vores addresse}.

>English: We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {hello@wenex.dk} and send your item to: {our address}.

Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, vil du modtage en gave kredit på værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

>English: If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, vil du modtage en gave kredit på værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

>English: If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til: {vores adresse}.

>English: To return your product, you should mail your product to: {our address}.

Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returfragt blive trukket fra din refusion.

>English: You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

>English: Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar fragtservice eller købe fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

>English: If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Kontakt os på {hello@wenex.dk} for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.

>English: Contact us at {hello@wenex.dk} for questions related to refunds and returns.